Pisaopfer schrieb am 10. September 2006 18:33
> KGB schrieb am 10. September 2006 18:19
>
> > Pisaopfer schrieb am 10. September 2006 18:00
> >
> > > Minimalgeschwindigkeit:
> > > 250 mph.
> >
> > das sind wieviel km/h
>
> ca. 400.
>
> > > Und später? Es sind Teile einer RR, wie sie in der 757 verbaut sind.
> >
> > sind sie das? wer hat sie untersucht und wo kann man diese berichte
> > einsehn? unabhängige quellen
>
> Keine Ahnung, ob du diese Sites als unabhängig einstufst:
> http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml
zitat aus dieses links:
Based on the sizes of the person standing next to the debris and
other objects in the photographs that we can use for comparison, we
estimate that the disk is approximately 25 to 30 inches (63.5 to 76.2
cm) across. Obviously, this piece is far smaller than the maximum
engine diameter of 6 feet (1.8 m) or more leading many to draw the
conclusion that the item is not from a 757 engine.
> KGB schrieb am 10. September 2006 18:19
>
> > Pisaopfer schrieb am 10. September 2006 18:00
> >
> > > Minimalgeschwindigkeit:
> > > 250 mph.
> >
> > das sind wieviel km/h
>
> ca. 400.
>
> > > Und später? Es sind Teile einer RR, wie sie in der 757 verbaut sind.
> >
> > sind sie das? wer hat sie untersucht und wo kann man diese berichte
> > einsehn? unabhängige quellen
>
> Keine Ahnung, ob du diese Sites als unabhängig einstufst:
> http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml
zitat aus dieses links:
Based on the sizes of the person standing next to the debris and
other objects in the photographs that we can use for comparison, we
estimate that the disk is approximately 25 to 30 inches (63.5 to 76.2
cm) across. Obviously, this piece is far smaller than the maximum
engine diameter of 6 feet (1.8 m) or more leading many to draw the
conclusion that the item is not from a 757 engine.